2015. augusztus 18., kedd

Éjjel

Fél négy és én nem alszom. Hanyatt fekve bámulom a plafont, az új függöny (mert két ablakon már van) árnyékait, már hallom a HÉV-et, az első buszokat, ébred a város, miközben a pékek már rég dolgoznak (pékeket nem hallok). Napok óta, igazából mióta átköltöztünk rosszul alszom, nehezen szokom a zajokat. A háló még nincs kész, a nappali utcai és a nyitott ablakoknál minden behallatszik. Még mindig nagyon meleg van és ver a víz, már ittam, mert szomjas voltam, pisiltem, mert kellett, az orrom bedugult (kezdődik az allergia) és ez lassan több, mint egy hete így megy. Csak onnan tudom, hogy néha alszom is, mert valamelyik éjjel megtörtént, hogy Hevesi Tamás belém szeretett.:) Szóval így vagyunk.:) Kevin közben felébredt, megkérdezte "minden rendben?" (mobilon pötyögök), kicsit mocorgott és újra elaludt. Reggel persze nem fog emlékezni semmire.:) Cuki. Szeretem. Az hittem időközben jól elálmosodom és majd kiesik a telefon a kezemből, de magunk közt szólva lófasz (most fogalmam sincs hogy kellene ezt áthúzni, de az okoska automatikusan átírta lótuszra), szóval lótusz se történik semmi. Gyűlölöm, amikor nem tudok aludni és ezt kezdem unni.:(

2 megjegyzés:

  1. ebben a dög melegben nekem se sikerült. Pedig ment a ventilátor is rendesen, de halottnak a csók. ó hogy imádom ezt az időt:)

    VálaszTörlés