2015. szeptember 9., szerda

Én lenni nyűgös

Nem gondoltam, hogy valaha sírni fogok egy rossz frizura miatt, de ma reggel ez is megtörtént. Olyan borzasztóan elbaszta a hajamat a fodrászom, hogy szavaim sincsenek rá. Konkrétan oda vagyok, mert ennyire szarul már régen éreztem magam a bőrömben. A csodás kis pixie frizurám helyett, annyira fiús és rövid frizurát hajat vágott, hogy a következő egy hónapban maximum sapkával lépnék ki az utcára, míg valamelyest megnő. Egyszerűen botrányos, elkeserítő, tényleg szörnyű és minden túlzás nélkül bőgtem ma reggel fél órát. Egy szopós malac kutya füle hozzám képest. Pluszban a múlt héten az egyik parfümömtől allergiás kiütéseket kaptam, ami ugyan már nem viszket, de még mindig elég feltűnő, és persze azon kívül, hogy magamra kenhetném (de nem kenem) az ajánlott szteroidos kenőcsöt, nem tehetek mást, mint várom, hogy elmúljon. És persze pont most hétvégén lesz az a szupertrendi esküvő, amit nem hagyhatunk ki, amihez amúgy sem volt túl sok kedvem és a csúszupi hajammal meg a kiütéseimmel nem is hiszem, hogy a toppon fogom érezni magam. Hogy nincs egy göncöm, arról meg már nem is beszélek... De a hajam, a hajam az tényleg elszomorít.:(

Update: Hab a tortán, hogy épp most (mert mikor máskor) kitalálták, hogy új fotó kellene a honlapra. wtf. De tényleg.:D Engem most biztos nem...

6 megjegyzés:

  1. Ó, basszus.:-( Nem tudod valahogy nagyon máshogy fésülni? Teljesen lelapítani, vagy tupírozni, kicsit punkosra venni? Hátha az segít.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos meg kellett állapítanunk a kolléganőimmel, hogy lelapítva is szar meg kicsit borzolva is, úgyhogy ezen már csak maximum az olló segítene, de megrémít a gondolat, hogy a maradék hajamat is levágassam, úgyhogy valahogy inkább kibekkelem ez a pár hetet. Ahogy számolom, úgy kb. 6 hét-2 hónap múlva már egész elfogadható hosszúságú lesz.:)

      Törlés
  2. Én is sírtam már a hajam miatt. A seggig érő hosszú hajamból pixit akartam, és rábeszélt a fodrász, hogy felnyírja oldalt. Hát hülye ötlet volt, de utána totál lenyirattam 2 centisre, és azt már jól viseltem. Biztos így is csinos vagy:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez teljesen új érzés, mert ugyan voltam már elégedetlen meg dühös valamilyen elcseszett frizura miatt, de most totál kiborultam. Mondjuk eddig is rövid volt a hajam, de eddig volt formája, igazából egy igazítást akartam csak.:) A seggig érő hosszú haj után a felnyírt, durvább ugrás lehetett, úgyhogy megértem, hogy kiborultál.:) Hogy most így csinos lennék, azt kevéssé érzem, nem érzem túl előnyösnek ezt a frizurát... de igyekszem.:)

      Törlés
  3. jó alkalom, hogy kendőkkel kísérletezz a hajadban :) tudom pont én mondom...de miért ne? :)

    https://www.pinterest.com/pin/452541462534771801/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó, próbálkoztam, de nem tudom, valahogy minden olyan hülyén áll a fejemen. Még majd valami hajpánttal próbálkozom, hátha.:)

      Törlés