2013. április 2., kedd

Sikeresen megérkeztünk.:) Még Krakkóba ebédelsz, de világosban már itthon vagy...:)
Ez már a tizenegyedik lengyelországi utam volt... de az imádat töretlen.:) Még akkor is, ha Krakkó talán sosem mutatta ennyire zárkózottnak magát... lévén Húsvét, minden annyira más volt, mint bármikor máskor. Még egy szimpla téli hétvégénél is sokkal másabb volt. De ennek is nagyon tudtam örülni.:) Még most sem nagyon értem, hogyan voltunk képesek órákon át a havasjegesesőben átfagyva csatangolni, de mindenesetre élveztük.:) Mint mindig, mint bármikor.:) A szokásos... jókat ettünk, ittunk. Meglátogattuk a törzshelyeinket. És hogy irtó jókat tudtam aludni, az külön ajándék volt.:) Voltunk itt, ami nagyon érdekes élmény volt. Különösen, hogy nőket csak egyházi ünnepekkor engednek be, ha jól tudom tizenkét alkalommal egy évben.  
Csodás 3 nap volt.:) Nyáron visszatérünk.:)

4 megjegyzés:

  1. De jóóóól hangzik, még a szavak is kipihenten hangzanak :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, tényleg jól hangzik by vöröscicus

    VálaszTörlés
  3. Csak annyi még, hogy látom olvasol, de nem működik a hozzászólás neked?

    VálaszTörlés
  4. Megnéztem a képeket is :)) azok festett fa tojások voltak, a cukrok meg karamell? És cuki az az állatka is :D by vöröscicus

    VálaszTörlés