2013. március 27., szerda

Volt olyan nap, mikor még azt is elfelejtettem, hogy egyáltalán van blogom. Ebből viszont tudom, hogy már nincsenek meg a régi összefüggések...:) Az írás és más dolgok között...:)

Túl sokat dolgozom és ehhez képes megint túl nagyot rúgtak belém rúgott belém a direktor úr. Aztán kellően nagy botrány is lett belőle, mert a főnököm maximálisan kiállt mellettem. Ez tompított valamelyest a dolgokon, na de sajnos vannak dolgok, amiket nem lehet elfelejteni. Viszont úgy tűnik, sokkal könnyebben megráztam már magam, mint legutóbb. Ha lehet ennek örülni.:)
Ez még két hete volt. Utána hétvégén le is vezettük kicsit a feszültséget és voltunk Fenyő Miklós koncerten. Vicces. Tomboltam egy jót, fél éjjel táncoltun, aztán másnap megint belém hasított, hogy a francba... nem vagyok már huszonnégy.:) Most épp a HÉVen ülök hazafele menet... igen, eddig dolgoztam. A rendszergazda is kihúzta a gyufát... fölényes kis bunkó, meg is mondtam a magamét.
Előkotortam reggel... újra a trampli bakancsom, mert rájöttem, az átmeneti cipőt nem március végére találták ki.:) Bazi hideg van és kezdem unni.:) Ennek örömére szombaton elutazunk KRAKKÓBA.:))) Repes a szívem.:) Csak hétfőig, de így is annyira nagyon jó! :)))) Madarat lehetne fogatni velem.:) Akartam még mesélni a kezdődő lúdtalpamról, a konyhafelújítási terveinkről, a kertrendezésről a nyaralónál, meg még néhány apróságról, de lassan leszállok.:)

Eddig jutottam este fél kilenckor. És végül mégis itt maradt piszkozatban.
Így már egyel kevesebb nap Krakkóig...:))

7 megjegyzés:

  1. Ja én is elővettem a téli bundát!! A csizmát el sem raktam. Azért már van tavaszi nadrágom, még a múltkor vettem mikor pár napig sütött a nap :)) tessék írni ám, csak nézek aztán semmi új beírás. Lehet írni lúdtalpról is :P ott az új oldalam is,néhány kép már van rajta ,meg pár blog is, olyan rendezkedős by vöröscicus

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már néztem az új blogos, csak valamiért még itt nem tudtam átírni.:) Írok, írok... majd megint biztos rámjön az írhatnék, csak dög fáradt vagyok leginkább, bent meg egy percem sincs.:( Majd változik.:)

      Törlés
  2. Jó utat és remélem sikerül kikapcsolnod kicsit :)

    VálaszTörlés
  3. Barbi, ó a héten veled álmodtam.:) Stockholmban éltél, ami tulajdonképpen Bécs volt és mentem Hozzád látogatóba és olyanok voltunk, mint az ezer éves barátnők.:) Nagyon vicces volt, de tök jó álom volt.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez tök jó :) és vicces is, mert eredetileg úgy volt, hogy Bécsbe megyünk, abból lett Stockholm és végül Göteborgban kötöttünk ki. A látogatásról meg majd beszélünk :)))

      Törlés
  4. Jó utat remélem ott nem fog esni :)by vöröscicus

    VálaszTörlés
  5. Jó utat, már ott lehettek? Jó pihit és húsvétot :)

    VálaszTörlés