2013. március 14., csütörtök

Lehetőség szerint jó hangosan...

6 megjegyzés:

  1. A freeblogba a kommentbe írtam, máshova most nem lehet, biztos a havazás betett neki :PP by vöröscicus

    VálaszTörlés
  2. Ha tényleg kitavaszodik, majd szerkesztek egy új oldalt, remélem feldob az április 6-i hétvége, kéne már nagyon a természet, na az kint van a fenében :))( a lovastanya) by vöröscicus

    VálaszTörlés
  3. Majd biztos megint rámjön valamikor, hogy írjak.:) Azért Ti csak szorgalmasan...:)))
    De a wordpressen én sme tudtam kommentelni.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem mindenképp készíts újat, mert amint látom tényleg örök fagy marad a freeblogon. Nem tudom miért nem sikerül a kommentelés. Igaz nem jelenik meg egyből, mert úgy állítottam be, hogy moderálom, mivel nincs olyan szűrő lehetőség mint az előzőnél és nem akarok spamokat. Viszont ahogy megírod, a második rublikába a neved kell - az elsőbe email kellene, de nem kötelezőre állítottam - a másodikba pedig az url címed vagyis a weboldal címed ( pl. http://sommerleaves.wordpress.com). Valamikor légyszi próbáljátok ki max egy helló-ig, mert nem értem miért nem megy. A régi bejegyzéseket már importáltam és a kommenteket is sikerült betennem. Így ha a freeblog behal mégsem veszik el az írás.

    VálaszTörlés
  5. Új néven,új címen :
    http://cacaobutterfly.wordpress.com/
    by vöröscicus

    VálaszTörlés