2013. április 11., csütörtök

{Bubifrizra. Tavasz. Kert. Rendezés. Kertrendezés. Konyha. Új. Tervezgetés. Munka.}

amúgy meg ezer éve... úgyhogy szerintem írok is neked pár sort valamikor (már kábé 3 napja írom).:) 

bővebben...
szombaton rövid bubis frizurát vágattam a fodrászommal... és meg kell hagyni, roppantul élvezem. azt is élvezem, hogy másoknak is tetszik, nem csak nekem... ami lássuk be, nagy előny.:) Kevin a legnagyobb rajongóm.:) a kollégám szerint meg olyan vagyok, mint egy stewardess.:)

közben visszavonhatatlanul tavasz lett és a hétvégén végre belevágunk a nyaralónál a kertrendezésbe... nagyon izgalmas.:) a konyha tervek is alakulnak, remélhetőleg két héten belül neki is állunk.:) valószínűleg valami ehhez hasonló lesz.:) azt hiszem nálunk ez valami családi ártalom, hogy mindig valamit felújítani, átalakítani, renoválni kell.:) szerencsére nagyon egyezik az ízlésünk, így legtöbbször hamar közös nevezőre jutunk... de ha véletlenül nem, akkor meg nagyon kreatívan el tudunk vitatkozni egymással.:)

mindenféle más tervek is vannak. átmeneti munkahelyi nyugalom is van, elfogadtam magamban a helyzetet, ennek fényében már nem vagyok olyan feszült.:) 
még csomó apróság...

3 megjegyzés:

  1. :)) csak tevékenyen, az én hajam is úgy lóg mint valami spániel szőre, de sajnálnám levágatni, viszont szép szineket láttam a boltbam(hajfesték) talán most olyan színű lenne végre. by vöröscicus

    VálaszTörlés
  2. Tetszik a bubifrizura és a konyha is :)De jó hogy ti már kertet rendeztek, nekünk még vagy két hét mire sikerül leutaznunk, remélem addig nem késünk el. Nagyon jó ez a tavasz :)

    VálaszTörlés
  3. Ez IKEÁ-s konyha igaz? És csempézni is fogtok? Végre jó idő van :))

    VálaszTörlés