2015. november 26., csütörtök

Hello

November 26-a pont egy jó nap arra, hogy egy blogot bezárjak.:) Ezt a blogot.

Még kettőezerhétben lettem Sharla... ó te jó ég, de rég volt... S most vissza is olvastam, hogy mi volt velem anno november 26-án, 2007-ben. Hát, az egy más világ volt, egy másik Sharla, innen már úgy tűnik. Úgy értem persze, ugyanaz az ember vagyok, de rengeteget változtam, rengeteg dolog minden történ, az életem megváltozott és vele együtt én is. Azért akkor is jó volt, csak most egészen másképp jók a dolgok, és egészen más dolgok azok, amik nem olyan jók. Nyolc évvel ezelőtt ezen a napon nosztalgiáztam a szentendrei macskaköveken, meg Kedvesatin, de nem emlékszem, hogy mikor voltunk együtt Szentendrén és arra sem, hogy mi volt az az Almodóváros álom, amit akkor elmeséltem neki. Azt hiszem, ez csak azért lehet (mármint, hogy nem emlékszem), mert néha kell hely az új emlékeknek, amik kitörölnek régieket (azért majd rákeresek erre a régi blogomban). Azóta már Szentendréről a Kevinnel töltött első randevúnk jut eszembe és ez jó.:) De milyen érdekes, hogy pont a hétvégén hozta a véletlen, hogy Kevin meg én meg Kedvesati egy üzletben majdnem egymásba botlottunk (nem Szentendrén :), de nem akartam alkalmatlankodni, ezért inkább elbújtam, Kevin meg nem értette, mert ő nem szokott ilyet csinálni.:) Ha innen nézem, nyolc év alatt semmit se változtam, bizonyos szempontból ugyanolyan lökött vagyok.:) Bizonyos szempontból meg nem, már képes vagyok érett, felnőtt döntéseket hozni, és nem csak ösztönből cselekedni.:) Ez nálam nagy szó.:) Az elmúlt pár hónap, azért nem volt túl kellemes és a munkahelyi és anyagi gondok eléggé lehúzták a hangulatomat, azt hiszem ezért sem írtam. A dolgok egy része (számomra nem túl kielégítő módon, de) megoldódott, a többit meg majd az idő megoldja. Tervek körvonalazódtak a fejemben és tisztábban látom, de még nem egyértelműen, hogy merre vagy hogyan tovább. De Kevin mindig azt mondja, hogy a befektetett munka, idővel meghozza gyümölcsöt, én pedig hiszek neki:)

Mindenesetre most várom nagyon a Karácsonyt, sokat leszek szabin, sokat fogok semmit tenni, sütni-főzni, sokat fogunk programozni, sok házi baileys-t fogok inni, meg sokat fogok tévézni, olvasni, és talán még moziba is eljutunk.:)

Szóval így állnak a dolgok, de a lényeg, hogy Sharla már nem vagyok, és mert hónapok óta nem is írok ide, ünnepélyesen elbúcsúzom ettől a blogtól. Ez sosem volt egy színes-szagos blog, meg nem is vagyok egy nagyon interaktív bloggerina, de ilyennek is kell lennie valakinek.:) Tömegek nem olvastak, azt hiszem csendes zugolvasóim voltak inkább, akiknek kicsit lehet, hogy hiányozni fogok, de lehet (sőt nagyjából biztos), hogy valahol majd újra kezdem (már lehet, hogy ma). Mindenesetre a lana.sharlana@gmail.com címen elérhető vagyok, ha valakit érdekel.:) Sziasztok!

5 megjegyzés: