2015. július 23., csütörtök

Majdnem

Tegnap volt egy mélypontom és a villamosmegállóban állva tényleg azt hittem egy percre, hogy a járókelők fognak kiskanállal összeszedegetni, bár nem hiszem, hogy túl sok embernél van kiskanál.  Nálam mondjuk mindig van, momentán kettő is, igaz csak műanyagok. Ami azért fontos (mármint a kiskanál, nem a műanyag mivoltuk), mert a fagyizhatnék bármikor rám törhet, de fura mód jobb szeretem a fagyit kanállal enni, mint nyalni és nincs mindenhol sétálós fagyitégely kiskanállal. Hát így. Amúgy tudom, hogy ufó vagyok, a kollégám is mondta minap, mert véletlenül elárultam, hogy rákaptam az alkoholmentes citromos sörre söritalra. Tudom, perverz vagyok.:) Vállalom. Amúgy az egész tavaly kezdődött a Mazuri tavaknál egy jól behűtött zöldalmás Warka Radlerrel. Azóta azt vártuk, hogy milyen jót fogunk iszogatni nyáron a krakkói főtéren, de ez most vágy marad, mert az augusztusra eltolt krakkói kiruccanásunkról le kell mondani. Felmerült az "egy segg fenék, több ló" tipikus esete, és mivel a felújítás minden pénzünket elvitte, maximum a járda szigetekre utazunk, nem Krakkóba. Mint kés a szívben... de azóta már túltettem magam rajta, hogy nem megyünk. Tudom persze, hogy szavam nem lehet, mert szép új lakásunk lesz, ami ugyan szerintem sosem lesz kész, de azért lesz és jó lesz, szóval jó minden. Meg amúgy is, felnőtt ember nem nyiffog, hogy nem tud menni nyaralni. De az ufóknak szabad, nem? :)
Egyébiránt azért lassan de biztosan haladunk a lakással. Én nagyon nagyon szeretném, ha vasárnap már ott tudnánk aludni, de Kevin óvatos reménykedésre int, merthogy szerinte még nem.:) Ha kész a fürdőszoba (márpedig az kész lesz a hétvégén), akkor engem nem érdekel már semmi. Mert a nappali-konyha festése és a padló kész, azt már el tudjuk kezdeni belakni, aludni van min, ha már fürdeni is tudunk, nekem jó.:) Konyhabútor persze nem lesz... majd egyszer, és a csodás nyugati fekvés előnyeit is élvezhetjük redőnyök nélkül, de mondjuk azt, hogy ezek apróságok.:) És valójában ahhoz képest, hogy mennyit dolgoztunk, tényleg apróságok, mert bontottunk falakat, szedtünk le tapétát, vakoltunk, gletteltünk, festettünk, szereltünk vizet, villanyt, padlóztunk, csempéztünk, fúrtunk és faragtunk, szóval tényleg, a javán már túl vagyunk, de még rengeteg dolog van. És néhány kép, hogy lássátok is, miről beszélek.:)
 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése