2015. július 16., csütörtök

A kánikulán túl, azon is látszik, hogy nyár van, hogy reggel munkába jövet leszálltam a villamosról, bementem a csarnokba gyümölcsöt venni és persze jól elnézelődtem az időt, de mézédes barackkal a hónom alatt folytattam az utam, miután leszállva a villamosról egy ismerősbe botlottam, akivel elbeszélgettem vagy háromnegyed órát, így már extra kérést szedtem össze, de beérve látom, hogy a három kolléganőm trécsel a szomszéd irodában és mikor azt kérdeztem, hogy "főnök?" csak mosolyogtak és azt mondták nincs és nem is lesz, Balcsin van. Tudom ezt értékelni.:) Ezek után még megengedtem magamnak egy sajtos sonkás vajas molnárkát reggeli gyanánt és elkönyveltem, hogy jó melóhelyem van. Perpillanat. Mindezt azért írom le, hogy amikor majd nem így gondolom, vissza tudjak olvasni és eszembe jusson, hogy ilyen is volt.:)

Hogy ne felejtsem el, azt is leírom, hogy valamelyik éjjel azt álmodtam, hogy Kevinnel egy katonai bázison voltunk turistáskodni. Roppant érdekes volt, konkrét látványosság. Kutyás idegenlégiósokkal. Star Wars-os  birodalmi rohamosztagos katonákkal. Napsütéssel. Szuvenírboltokkal. Fura, semmihez sem hasonlítható élmény.:) Ráadásul annyira valóságos volt az egész, hogy reggel ébredéskor konkrétan nehéz volt kiszakítani magam az álomból.
Előtte éjjel meg az új lakás pincéjében találtunk két doboz 1,7 kg TNT robbanóanyagot, szürke volt és olyan, mint a gyurma. Hívtuk a tűzoltókat, akik azt mondták, ha nem narancssárga és folyékony, akkor nyugodtan bevihetjük mi is a tűzoltóságra. Én meg mondtam, hogy hülyék és jöjjenek csak ki szépen érte ők.:)
Hát ilyenek vannak. Ezekben az álmokban az a meglepő, hogy bármikor képes vagyok ilyen hülyeségeket álmodni, még csak nem is eszek meg lefekvés előtt egy fél disznót, bár Kevin próbálkozott már, hogy mindenféle étkezéssekkel és fröccsel összefüggésbe hozza a vadabbnál vadabb álmaimat, de mint ahogy már többször, úgy most is bebizonyosodott, hogy ezeknek a dolgoknak semmi köze egymáshoz. 

2 megjegyzés:

  1. Az apukám mindig beszélő vörös disznókkal álmodik, ha jól bevacsorázik. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez jó.:) Ez is igen vad, bizonyos szempontból.:) Gondolom apukád amúgy igen jó képzelőerővel rendelkezik.:)

      Törlés