2013. május 10., péntek

Az egy dolog, hogy a lakásban már csak egy ösvényen lehet közlekedni és minden csupa por és a kupi már nem tud hova fejlődni... az is egy dolog, hogy elgletteltem 25 kg glettett(!) és még nincs vége... és nagyon unom...:) de ennek tejébe még az áram is megcseszett... nyilván csak kicsit, mert semmi különösebb bajom... de akkor is megrázott, meg még meg is ijedtem... közben az egyik főnököm is felmondott... aminek nem örülök... de a java még csak eztán jön.... váratlanul meghívást kaptunk egy júniusi esküvőre is (aminek egyébként nagyon örülök... még akkor is, ha ennek nem tudom nem nézni az anyagi oldalát is)... na de a non plus ultra és tényleg ez a csúcs, hogy ezen az esküvőn még a volt férjem is ott lesz. Persze lagzistul mindenestül. Megnyugtatásomra közölték, hogy ugyanannak az asztalnak a két végén fogunk ülni. Ódeszuper.

4 megjegyzés:

  1. 25 kg-t az elég sok, sőt nagyon. Az érdekes esküvő lesz akkor, mármint számodra és ha csak a templomi vagy polgári részére mennél el? by vöröscicus

    VálaszTörlés
  2. Közben 30kg lett belőle...:)
    Igen, biztosan érdekes esküvő lesz... de biztos, hogy ott leszünk a lagziba is, nekem barátnőm a menyasszony, ő meg csak az én révemen ismeri őket. Az első sokkon már túl vagyok... amúgy meg állítólag felnőtt emberek vagyunk és nincs ezzel semmi probléma.:) Amúgy meg tényleg nincs is... csak mégis. De majd valamikor lemesélem az egész házasságot, és akkor világosabb lesz a kép.:)

    VálaszTörlés
  3. szia Sharla,

    kaptál tőlem egy díjat, hátha kicsit többet írsz majd :)
    Hajrá a felújítással!
    barbi

    VálaszTörlés