2015. szeptember 12., szombat

Forraltgyógybor

Egy időben a Beverly Hillsi zsaru zenéje volt a csengőhangom. Hiába, imádom.:) A második rész lett a mai programom, a mulatkázást ráhagytam Kevinre, mert tegnapra totál lebetegedtem. Azt hittem, ma reggel fel som fogok tudni kelni, rázott a hideg, remegtem, mint a kocsonya, de annyira, hogy még a fogaim is összekocogtak, a téli paplan alatt is majd meg fagytam, szóval tényleg egészen szar volt. Mivel a dolgaink nagy része még mindig dobozokban, így nem tudtam lázat mérni, de végülis mindegy is. Mára jobba lettem, és bár annyira nem örülök, de a mai smúzolást megúsztam. Mondtam Kevinnek, maradjon ameddig jól érzi magát, de cuki volt, azt mondta inkább jön haza hozzám. Lassan azt hiszem itthon lesz, én iszok egy gyógyhatású forralt bort és reggelre mindent kiizzadok. Hiába, aki amatőr, minden szeptemberben megfázik...

2 megjegyzés:

  1. Jobbulást:) én mindig nyáron fázom meg. Az sem túl jó:)úú és forraltbor! Mindjárt szezonja van:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, már alakulok.:) De pénteken még a forralt bort sem kívántam, még jó, hogy télen minden különösebb ok nélkül lehet forraltborozni.:)

      Törlés