2013. május 3., péntek

Csak olyan apróságok tűnnek tova közben...,
hogy két hete lovagoltam,
hogy vettünk egy bográcsot,
hogy elültettem egy csomó virágot,
hogy milyen jó ez a nyár,
hogy milyen hülyeségeket álmodok,
hogy a lakás egy háborús övezethez hasonlít,
hogy levertük a csempét,
hogy le is gletteltük a falat,
hogy most már tudom, ha minden kötél szakadna, elmehetnék segédmunkásnak, vagy szakmunkásnak is akár
hogy tényleg hülyeségeket álmodom...,
hogy vágyom a Badacsonyba,
hogy vannak munkahelyi dolgok, amik nem változnak,
hogy egy kicsit fáradt vagyok,
hogy írtam levelet, mert tényleg aggódtam kicsit,
hogy mindjárt vége az évadnak,
hogy bizonyos szempontból még mindig türelmetlen ember vagyok,
hogy nem megyek Pécsre... csak, mert,
és
hogy megint bebizonyosodott, hogy jó emberismerő vagyok.:)




3 megjegyzés:

  1. Na látom voltak történések

    VálaszTörlés
  2. Mostanában nincs úgy kedvem írni, mint régebben, valahogy hiányzik az ihlet ...by vöröscicus

    VálaszTörlés
  3. Ha nincs ihlet, akkor nem nagyon lehet erőltetni.:)

    VálaszTörlés