2012. december 6., csütörtök

Volt megint egy csodatortás feladatom, ma estére. Remélem örülni fognak neki.:)) Majd mutatom.:) Meg a díszeket is... egyszer... Lassan túl leszek a dög fáradtságon... bár idebent kicsit feszült a hangulat, de lett egy új kolléga... és ez mindenképpen jó. Lengyel karácsonyi rádiót hallgatok... csúcs...:) Tizennyolc nap van karácsonyig... de még nem nagyon láttam fenyőfa árust... Ajándékok nagyjából megvannak... csak persze plusz két szülinap és plusz két névnap addig... újabb gondolkodás.:) Lassan sütöm a mézeseket, a lakás már csillog.:) Jövő héten jön az egyik barátnőm egyik este és már nagyon várom. Egy másik barátnőm meg hazajön az ünnepekre a messzi távolból és lesz megint szuper karácsonyi vacsora nálunk... és már nagyon várom.:) Lassan megveszem Kevin ajándékát is... és remélem nagyon boldog lesz...:) Én olyan nagyon szerencsés vagyok miatta... miattunk.:) A szilvesztert is várom, buli lesz nálunk... izgalmas, kisebb csődület a garzonban ahol a szoba felét a karácsonyfa fogja elfoglalni...:) Jó lesz.:) Imádok készülődni, vendégeskedni, ezért is imádom az év végét.:) Egy apró aggályom van csak a szilveszterrel kapcsolatban, de majd lesz valahogy az is. Nem stresszelek.:) Szóval nagyjából minden jó... kicsit lappang a feszültség... bennem... de majd figyelek, hogy múljon.:) 

3 megjegyzés:

  1. Várom a képeket, tudom még én is tartozom. Az Auchan parkolóba már árulnak fákat, láttam.Díszitgetés már nálam is van, sütögetés még nincs..hétvégén buliba megyünk, aztán én Bécsbe a karácsonyi vásárba :) by vöröscicus

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. B a, a képekkel megint csak el vagyok maradva. Kicsit megfáztam és dögrovásra kerültem, de azért közben szorgoskodtam. Egyszer bepótolom a lemaradásaimat.:) Közben már fánk is lett...:) Te meg mindjárt Bécset élvezed.:)

      Törlés
  2. Jobbulást :))by vöröscicus

    VálaszTörlés