2012. október 27., szombat

Olyan hülye lelkivilágom van, hogy képes vagyok magam totál belepörgetni dolgokba és konkrét paranoiát gyártani. Kivételesen legalább nem hipochondria. Ettől függetlenül jól el vagyok már vele napok óta... Dinka csaj. Ezt még megfejelte az éjszaka azzal, hogy kettőkor az előszobában lévő bazi nagy tükör úgy döntött, hogy leveti magát a földre. Mondanom sem kell, hogy úgy ébredtünk, mintha lőnének vagy leomlott volna a ház. Iszonyú volt, Kevin hirtelen sokkot kapott a robajtól, nekem meg beugrott, hogy biztos a tükör, mert amúgy is sanszos volt már, hogy egyszer leesik. Mindenesetre szörnyű volt, ráadásul olyan erővel csapódott a földbe, hogy még a járólap is eltörött, konkrétan behorpadt. Így ma este keríteni kell valahol egy tükröt, mert a személyes babonám az az, hogy a lehető leghamarabb új tükröt kell tenni a helyére. Amúgy utáltam a régit, és így legalább ki lesz cserélve... tekintsünk el a ténytől, hogy még egy egyszerű tükör is egy vagyonba kerül. Így már nem a paranoiám vagy a babonám, hanem a pénz lesz a probléma.:)
Amúgy meg nem bírom ezeket a munkanap átpakolgatásokat... és az idén még lesz kettő.:(

Mindentől függetlenül jobban vagyok már úgy amúgy lelkileg...:)

1 megjegyzés:

  1. Én már rengeteg tükröt eltörtem, talán ezért is nem megyek soha férjhez :))) by vöröscicus

    VálaszTörlés