2012. október 31., szerda

Hétfőn csináltunk egy kis forralt bort, meg bekapcsoltuk a tv-ben a kandallót... tényleg nekem már csak az igazi hó hiányzik. No meg, hogy Kevin munkahelyi dolgai rendeződjenek... bár erre egyre inkább csak egy lehetséges verzió marad... lépni, amíg lehet. Bármi más eszembe jutott volna, hogy mi minden probléma lehet egy munkahelyen... hát erre nem gondoltam soha... pedig igencsak durva. Na mindegy, egyelőre nem akarok ennél konkrétabb lenni... majd talán ha rendeződnek a dolgok. 

És mindeközben az olyan dolgokat el sem meséltem, hogy kaptam a névnapomra egy ilyet meg egy ilyet és még sütinyomót is. Mondanom sem kell, hogy azóta persze már többször muszáj volt kipróbálnom...:)) Vasárnap meg sütnöm kéne egy próba tortát, merthogy terveim szerint egy emeletes tortát fogok vinni a "pót"nagyszüleim 50. házassági évfordulójára jövő vasárnap.:) Ezek mennek meg a bárányfelhők. Sőt tegnap este még egy dán művészfilmet is megnéztünk Ellával... akivel próbáljuk újra felvenni a barátság fonalát... és bár semmi sem olyan, mint régen... ezért néha kicsit még fura... de valahogy úgy érzem jó lesz. Na, majd ez is kiderül.

4 megjegyzés:

  1. Neked rendben vannak a dolgok a melóban?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, én most elvagyok... kicsit elcsitult az a zűrös időszak. Lehet, hogy némi változás lesz, ami részemre sokkal több munkát jelentene... de az majd talán a héten kiderül, ha megtudjuk mi van a kolléganőmmel.

      Törlés
  2. A plusszok meg a minuszok sorrendben követik egymást, biztos jól sikerül a tortád :) by vöröscicus

    VálaszTörlés