2012. június 7., csütörtök

Vagy nagyon dolgozom, vagy nem dolgozom és épp szórakozom vagy valami jó dolgom van, vagy otthon vagyok és alszom, mert nagyon fáradt vagyok.:) Egyensúly van, vagy valami olyasmi. Mennyi "vagy" egy rakáson.:)

Túl vagyok az osztálytalálkozón, a nagy céges vacsin, és az "új ruhához új cipő kell" projekten, hogy a nagy találkozásról már ne is beszéljek.:) Mindegyik érdekes volt a maga nemében. Az osztálytalálkozó csak szimplán fura, de azért jó. A fiúk megöregedtek és néhány felismeréssel is gazdagabb lettem... de ha ebbe most bele megyek, nem végzek ma a poszttal.:) A céges vacsi kellemetes meglepetés volt, kirándulás is volt és Nyakas féle fehérbor, ami finom volt, mint mindig.:) A nagy találkozás meg óriási meglepetés volt és persze majd még sokszor sokáig fogom emlegetni, mint ahogy 15 éve mesélem néha hogy egyszer találkoztam David Hasselhoffal. Viszont ezt sokkal jobb volt.:) Mennyi "volt" egy rakáson.:)

Vettem új cipőt is, meg virágot a hajamba és ami a legszebb, hogy ma már lesz gyűrűnk, úgyhogy este megint ünnepelünk kicsit.:) Közben meg betemetett a munka és már attól is elfáradok, ha leülök az asztalom mellé, de azért jó minden.:) Hétvégén ugye megint program, debütálás tanú szerepkörben, reggeltől estig pörgés, de kételyeim ellenére azért remélem a végén jó kis esküvő lesz.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése